[1] Lotter, D.W. (2003). Organic Agriculture in European Union: The Case of Italy. R.E Business Review. 1(4), 45-53.
[2] شجاعی، ص. (1390) اصول کلی تولید محصولات و مواد غذایی ارگانیک. همایش ملی صنایع غذایی. ص 8-1.
[3] حیاتی، ب.ا.؛ پیشبهار، ا.؛ حقجو، م. (1390) تحلیل تعیینکنندههای تمایل به پرداخت اضافی مصرفکنندگان برای میوهها و سبزیجات عاری از آفتکش در شهر مرند. نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع غذایی). جلد 25، شماره 4، ص 479-469.
[4] آقاپور صباغی، م.؛ محمدی، م. (1391) برآورد میزان تمایل به پرداخت برای محصول سبزیجات ارگانیک در شهر اهواز. اولین همایش ملی توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست سالم. ص 15-1.
[5] حقجو، م.؛ حیاتی، ب.ا.؛ محمد رضایی، ر.؛ پیش بهار، ا.؛ دشتی، ق. (1390) عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت نرخ افزوده بالقوه مصرفکنندگان برای محصولات غذایی سالم (مطالعه موردی: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی). نشریه دانش کشاورزی و تولید پایدار. جلد 21، شماره 3، ص117-105.
[6] Cowan, C., Carthy, M., Riodan, N. (2000). Irish consumers willingness to pay for safe beef. J. Consum. Res., 32, 146-153.
[7] Rodriguez, E., Lacaze, V., Lupin, B. (2007). Willingness to Pay for Organic Food in Argentina: Evidence from a Consumer Survey. 105 th EAAE Seminar. Bologna, Italy, pp 27-41.
[8] Akgungor, S., Miran, B., Arriaz, C. (2007). Consumer willingness to pay for organic food in Urban Turkey. 105 th EAAE Seminar. Bologna, Italy, pp 20-37.
[9] Brize, T., Ward, R.W. (2009). Consumer awareness of organic products in Spain: An application of multinominal Logit models. Food Policy, 34, 295-304.
[10] Dipeolu, A., Philip, B., Aiyelaagbe, B. Akinbode, I.S., Adedokun, T. (2009). Consumer awareness and willingness to pay for organic vegetables in S.W. Nigeria. A.J. Food A-Industry, 2, 57-65.
[11] Aertsens, J., Huylenbroeck, G., Verbeke, W. (2011). Organic food as an emerging market: Personal determinants ofc. Supply governance and retail strategies, PhD Dissertation. Ghent University. Faculty of Bioscience Engineering.
[12] کوچکی، ع.؛ منصوری، ه.؛ قربانی، م.؛ رجب زاده، م. (1392) بررسی عوامل موثر بر تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در شهر ستان مشهد، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد 27، شماره 3، ص 194-188.
[13] Alizadeh, A., Javanmardi, J., Abdollahzadeh, N., Liaghati, Z. (2008). Consumers awareness, demands and preferences for organic vegetables: A survey study in Shiraz. 106th IFOAM Organic World Congress, Modena, Italy, pp 16-20.
[14] رجبی، آ.؛ پورآتشی، م.؛ فمی، ح. (1390) بررسی دانش و تمایل افراد نسبت به خرید و مصرف محصولات ارگانیک. اولین کنگره ملی و علوم و فناوریهای نوین. ص 4-1.
[15] Ghorbani, M., Mahmoudi, H., Liaghati, H. (2007). Consumers Demands and Preference for Organic Food. A Survey Study in Mashhad, Iran. 3 rd QLIF Congress: Improving Sustainability in Organic and Low Input Food Production System. Germany, pp 20-23.